11 december 2012

Det var det…

Det gick upp för mig ikväll att det var terminens sista Skivstång/intervallpass. Var tog tiden vägen? Har knappt hunnit tänka på det, utan bara gjort. Det har varit trögt vissa veckor och dagar, men väl där får jag den energi, som nog har varit extra viktig just den här hösten.

Salen var fylld till bredden och några nya ansikten dök också upp. Alltid lika kul för mig, eftersom det då blir lite extra utmaning att göra ett bra “jobb” och förmedla glädje så att de gärna kommer tillbaka igen. Det har funkat. Tänk, trots att det ibland känns lite stressigt att hinna med sin träning och många gånger kan vara ett litet pusslande så tror jag i sista änden att det nog ändå är värt tiden, för piggare och gladare blir man och det lönar sig i längden, för alla runt omkring.

Sååå vad tror ni om ett litet lätt Nyårslöfte inför 2013… eller en utmaning. Testa mitt pass till våren! Då kör jag onsdagar kl 18.00. 75 minuter härlig träning för hjärta, kropp och hjärna. You´re more than welcome!

Inga kommentarer: