7 februari 2013

Det händer grejer...

Nu har vi börjat med lite kalasförberedelser. Vi började att handla allt som behövs och vi hann knappt innanför dörren hemma innan jag hade två fantastiska hjälpredor som ville göra godispåsar. Nu är de klara. Imorgon blir det tårtbak och rek av lekplats. Ellioth längtar så till lördag. Det gör jag med även om jag väl får erkänna att just barnkalaset inte står allra överst på listan, även om det säkert också blir kul.
Nej, jag och Anders ska tillsammans med keyboardisten från framträdandet i somras köra ett litet rep inför onsdagens direktsända radioprogram. Skoj blir det, om än lite pirrigt. Men det ska det ju vara.
Sedan, när rep är avklarat och jag överlevt kalaset med tolv grabbar, så blir det Melodifestival och lugn och ro med barn och älskling uppkrupna i soffan! Myyyys!

2 kommentarer:

Sara sa...

Isak blev så glad över inbjudan! "Ja, äntligen!!" ropade han :-) Anton har varit på så många nu och Isak har undrat när det är hans tur att gå på kalas. Hoppas bara han håller sig frisk nu :-)
Spännande med radion, skall försöka komma ihåg det, så jag kan lyssna!

Marie sa...

Vad skoj att han blev glad! Ja kalas är ju spännande:-)
Ellioth har tjatat länge om barnkalaset också.