8 februari 2013

Freitag!

Hade en hel lista med “uppdrag” för mig och barnen idag när vi kom hem… Undra om jag lurade mig själv att tro att det gick bättre att kalla det just uppdrag än saker vi måste göra…och att jag liksom fick barnen att hjälpa till mer än de faktiskt brukar. Ja, jag väljer att tro att jag lyckats med det näst intill omöjliga. Vi har dukat kalasbord, bakat tårta, släng massa skräp vid återvinningen och lagat mat för att nämna några grejer…. Fullt ös, precis som vanligt med barnen runtomkring.

Förberedde ytterligare en liten tårta som blir efterrätt imorgon när vi kikar på Melodifestivalen. Samtidigt hällde jag upp ett glas vin…vet inte än om det var en bra idé just idag när jag är lite extra trött. Återstår att se… Skål i alla fall och trevlig helg!

Inga kommentarer: