6 april 2013

Avklippt från resten av världen...

Vad knepigt det känns... Inget nätverk på telefonen. Alltså inget internet! My God! Hur ska det gå? Har ju tusen saker jag skulle behöva kolla och göra precis just nu. Anmäla VAB till exempel, det glömdes bort igår. Sedan har jag ju INGEN koll på vad mina 200 vänner på FB har gjort de senaste tolv timmarna. Känns olustigt... Haha, nädå... Men ändå lite skumt måste jag erkänna då hela världen alltid annars finns tillgänglig i fickan, bara en fingersvepning bort.
Solen skiner och dagen har inga större planer. Ett litet besök på återvinningsstationen bara. Inköp av lördagsgodis också. I alla fall till mig. Barnen har kvar påskgodis, som säkert räcker ända fram till jul... Blää
Jaha ja då ska jag bara posta detta inlägg med... Jäklar! Inget internet... *Vänta, vänta*

Inga kommentarer: