25 april 2013

Kärleken, den kärleken...

…Tänk vad den gör med en. Det skulle kunna vara en textrad i en låt… Jag har redan blivit lite småskadad av mitt textförfatteri och låtskrivande. Men det är roligt. Att jag dessutom får göra det tillsammans med min stora kärlek känns ju helt otroligt härligt. Det trillar in lite förfrågningar från olika håll, både beställningar på låtar och lite spelningar här och där. Vi är något på spåren med andra ord.

Nu längtar jag till i eftermiddag, då bilen styr direkt mot Borås och älsklingen. Känns redan pirrigt och det är så häftigt. Tankarna är någon annanstans emellanåt  och de frågande är-det-verkligen-sant-huvudskakningarna kommer fortfarande då och då, liksom de längtande suckarna. Crazy in love, helt enkelt.

1 kommentar:

Anders sa...

Blir tårögd av att läsa :))) Puss!