3 april 2013

En liten släng av storhetsvansinne!

Ellioth avslutar kvällen med att säga att det är gott med naglar och snor och att han ska äta snor i hela sitt liv. Praktiskt och billigt, säger jag. Maten är alltid med. Kanske inte så bra i längden dock. Haha, jag säger då det!
Dagen är till ända, som på lite återhämtning och matintag. Jag föredrar riktig, lagad mat. Träningen är avklarad, skönt. Kör på fredag igen och sedan ett annat pass på söndag. Fullt ös mot sommaren nu. Efter passet, när jag fyllde min vattenflaska, tittade jag upp på väggen där mitt friskisfoto brukar sitta... Ja, Brukar! Nu gjorde det inte det. Borta! Kikade nyfiket runt på de andra väggarna, men ingen Marie "Skivstångsledare". Tankarna for iväg... Tänk om nån snott det!? Eeeh? Eller inte! Varför skulle man!? Nej, den lite tråkigare förklaringen är säkert att det ramlat ner och gått sönder... Får undersöka saken. Det hade dock varit häftigare om någon tagit det som fan-bild. Är det så, ska jag ladda autografpennan... You never know!

Inga kommentarer: