16 april 2013

Semesterplaner... Tips?

Barnen önskar Legoland! Jag önskar fyra veckor sol och bad… Var som helst går bra! Vi får se vad vi kan göra åt saken. Om det passar med mina veckor och med ett eventuellt deltagande i Svensktoppen, så ska det nog gå att komma iväg till Danmark en sväng. Frågan är bara var som är bäst att bo? Eller, ja… svaret på den frågan har jag nog redan. Så nära som möjligt såklart. Men det kostar ju en slant också. Ska man köra hotell eller campingstuga? Tre eller fyra nätter? Badland OCH Legoland? Göteborg-Fredrikshamn eller Varberg-Grenå? Många frågor.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Marie!
Jag heter Ylva Vitorovic och arbetar med Stena Lines sociala kanaler. Genom vårt omvärldsbevakningsverktyg hittade jag till detta inlägg. Jag såg att du ställde lite frågor om Legoland. På Familjeliv.se kan du hitta kommentarer och förslag från mig och andra på hur man billigast och bäst tar sig till och upplever Legoland: http://www.familjeliv.se/Forum-25-106/m68150010.html#message_68612632

Dessutom är det så att vi på tosdag nästa vecka har en chatt på vår Facebooksida på temat ”resa med barn”. Då finns både Familjeliv.se och Legoland med. Här hittar du med info och kan anmäla dig till chatten: http://www.facebook.com/stenalinesverige#!/events/575004325858120/

Har du fler frågor är det bara att du hör av dig till mig på: ylva.vitorovic@stenaline.com
Ha’ en bra onsdag!
/ylva.