4 augusti 2013

Hur ska jag börja?

Märkte att jag kopplat bort bloggen under större delen av semestern... Vilken semester sen! Heeelt ljuvlig! Vilken väder! Sol och bad i massor, ingen stress. Vi har bara njutit. Precis så, som man tänker sig att man ska innan semestern börjar.
Thilde har plaskat och simmat och det har lossnat och hon vågar mer och mer.
Många timmar har det blivit i bassängen på Kungaberg


Vecka två hade vi en inbokad spelning på Westerndagen i Skene. I solskenet på ett lastbilsflak underhöll vi med egna låtar i 45 minuer. God stämning och fint ordnat.  Lite synd bara att Markbladet fullständigt missat att vi var där... Några bilder togs i alla fall.



Dagen därpå tog vi bussen till lika soliga och varma Göteborg. Mr. Robbie Williams väntade på oss där. Anders barn, som hade fått biljetterna i julklapp precis som jag var också med och vi hade en trevlig eftermiddag strosandes runt och intagandes god mat och dryck tillsammans innan konserten drog igång. Två timmars ren underhållning!



Jag och Thilde tog oss en tjejdag också. Det var hennes födelsedagspresent från mig. Vi började med lite sol, lunch och ett dopp vid Almenäs. Efter det gick vi ett litet varv på stan. Köpte Barbiedockor och glass. Vi checkade sedan in på Scandic och började med att nyttja bubbelpoolen innan vi gick till Restaurang Oliven och smaskade tapas. En mysig dag!

Veckan som gått har varit otroligt lugn och skön. Bara jag och kärleken. Mysdagar med film, en och annan liten joggingrunda, lite kära återseenden och goda middagar. Gott i glasen och massor av njutning av alla de slag. Vi avslutade semestern med lite tårtkalas hos pappa, som fyller 58 idag.
Världens bästa semester faktiskt. Synd bara att den redan är över för den här gången.













Inga kommentarer: