26 mars 2014

Ett stim...

Jag upptäckte just en grej…

Förra veckan fattade jag ingenting när jag helt plötsligt hade en BG-inbetalning på mitt lönekonto. Som referens fanns det bara ett långt nummer, som inte sa mig någonting… Brukar man få BG-inbetalningar till ett vanligt bankkontonummer?

Jaja, hur som helst så förde jag över pengarna till mitt sparkonto, Just in Case. Man vet ju aldrig. Det finns ju så många historier om felöverförda pengar.

Men så loggade jag för skoj skull in på min STIM-sida. Där såg jag att jag hade en utbetalningsnota… Bingo! Samma belopp! Haha… Häftigt! Det är rätt stort ändå får jag säga. Min allra första Stim-utbetalning, för musik jag varit med och skrivit och som framförts offentligt. Jag kan dock inte göra några större utsvävningar för 246, 13 kr, men så är det ju bara början också.

Inga kommentarer: