6 mars 2014

Uj uj uj...

Igår var en härlig dag!
När jag lämnar Borås och kärleken varannan söndag, så känns det verkligen som en evighet tills vi ses igen… Nu är det ju för väl att det inte är så. Igår träffades vi en snabbis. En timma närmare bestämt. Mycket kan hända på en timma. Igår lade vi den timman på ett radioframträdande i Sveriges Radio P4 Sjuhärad. Vi var inbjudna till förmiddagsprogrammet för att prata om vår musik och spela några låtar. Mina nerver låg halvvägs utanpå igår faktiskt. Jag brukar känna att jag är rätt så lugn annars, men den här gången fanns ett extra pirr. Det visade sig inte vara alls dumt. Efter en lättsam och trevlig intervju samt tre låtar senare, så var stunden över. Underbart är kort… Nöjd och fylld med energi och adrenalin åkte jag tillbaka för att jobba ett par timmar. Mottog många snälla ord av de som lyssnat, vilket ger lite extra glädje såklart.
Resten av dagen pirrade det lite extra… Kärleken till mannen, som finns vid min sida fullkomligt svämmar över!
 
 

Inga kommentarer: