14 januari 2013

Blev bättre än jag trodde...

Tänk vad jag har suttit och räknat fram och tillbaka på pengar hit och dit när huset var till salu och budgivningen hade dragit igång. Allt bara för att ha lite koll på hur det skulle bli i sista änden när Mäklararvodet var draget… Nu är allt ur världen! Det blev inte så ”farligt” som jag trodde. Efter ett ganska snabbt och lätt möte med mäklare och bank med påskrift av ytterligare papper och överlämning av nycklar gick i alla fall jag där ifrån nöjd och lättad.

Kan ni fatta!? Nu är det klart, som när på en deklaration 2014… Det kan hända en otrolig massa grejer på 6 månader har det visat sig… Vilken jäkla höst! Det vill till att hålla i sig hårt och ha något tryggt att luta sig mot om det stormar… Det har jag! Men tack och lov har det inte varit mer än ett par små kastvindar så här långt och till slut brukar ju vinden mojna.

 

Inga kommentarer: