10 januari 2013

Har jag hört den förut?

En liten lustig grej som hände under ledigheten. Vi satt i köket med barnen och fikade tror jag. Inne i vardagsrummet hade jag lämnat datorn på med Spotify. Efter en stund hajar jag till så på en låt med hör igenkänningsfaktor. Den är bra och jag börjar genast undra vem som har gjort den från början? Den är så bekant på något vis. Jag hör inte jättetydligt men kan ändå nynna med en stund, eftersom jag kan texten…  Efter ytterligare några sekunder så inser jag att det ju är MIN LÅT! En text jag själv skrivit och som jag ju dessutom sjungit in… Det är mig själv jag hör. Det var en sjuk känsla men ändå härlig, eftersom jag plötsligt på något vis hörde den ”utifrån” med andra öron faktiskt gillade den!
Mer musik är på gång under våren och det är så himla kul när det händer grejer!
 
Klicka på bilden för att lyssna!

Inga kommentarer: