25 januari 2013

Vad vill jag?

Gör du det du vill? Jobb, fritid, ja i livet i stort…? Om du svarar nej på frågan så är nästa följdfråga genast ett stort VARFÖR? Vem bestämmer i ditt liv mer än du? Det är bara du som kan göra förändringarna vilka det nu än må tänkas vara. Klyschigt! I know! Men sant.

Hade ett litet samtal igår på nätet om träning och motivation. Det är A och O. Men vill man tillräckligt mycket, så går det. Jag tog Gladiatorerna som exempel. Vissa av tjejerna där har grymt snygga, välformade kroppar om än kanske lite väl mycket muskler emellanåt för min smak.  Hur som helst… det slog mig sist jag tittade att JAG kan ju faktiskt också se ut så, om jag vill! Det är bara att jobba lika hårt. Tid tar det, men är det det du vill, så kör för fan!

I mitt liv just nu är det mest smådetaljer som jag vill ändra på, döda ting egentligen. Så som ny bil t. ex. Resten finns! Jag känner att jag gör det jag vill, finally! Dock ska jag försöka lägga till ett eller två träningspass min barnfria vecka…

Slutdravlat för den här gången!

Inga kommentarer: