17 mars 2013

Hinner inte...

Bloggandet går sådär på helgerna... Jag har fullt upp med att umgås och ha det gott. Timmarna går så förbaskat fort bara att helgen knappt hinner börja innan den är slut.
Vi har sjungit massor i helgen och satt vårt spelschema inför nästa. Känns bra! Vi har hunnit med en sväng på stan i underbar vårsol och hämtat bilderna från fotograferingen, som gav ett helt ok resultat. Skoj! Nu är det bara att tuta och styra rakt fram. Något som dessvärre blev lite snett idag var älsklingens rygg. Aj! Jag följde med honom till hans mottagning, för lite egenbehandling. Där tryckte han in en akupunkturnål i ena skinkan på sig själv... Ont gjorde det, nytta också tydligen men herreguuud vad matt JAG blev... Huvudet mellan benen en stund ett glas vatten, sen var jag tillbaka. Efter lite vakuumkoppar och linement på ryggen var Anders också lite mer människa. Såpass att det blev lite fika och sångpålägg när vi kom tillbaka hem. Nu saknar jag honom igen...Istället är barnen här som jag saknat hela veckan... Alltid är det något eller någon man saknar.






Inga kommentarer: