22 mars 2013

Stressad av lugnet

Satt och stressade upp mig lite lätt idag när jag tänkte på det tighta schemat efter jobbet. Mer stressad blev jag nästan av den lugna dagen på jobbet. Jag kände att jag idag hade gjort bättre nytta hemma. Ja ja... Synd på det viset att man inte kan jobba på ackord, eller helt planera sina dagar och tider. Tänk vad mycket fritid det skulle kunna bli emellanåt.
Hur som helst, allt hann vi med. 45 minuter hade vi att spela med när vi steg över tröskeln här hemma kl 15.30. Dusch, finkläder och hårblåsning stod på schemat. Mamma hämtade barnen och jag kom iväg till Friskis. Under tiden jag var där kördes Thilde till kvällens barnkalas. När jag sedan var färdigtränad blev det en kort sväng hem till Fritsla igen för snabbfredagsmys med Ellioth, mor och Bosse. Svalde sista tuggan tacos och styrde åter mot Kinna för att hämta hem lilla kalasstumpan.
Tack mamma för hjälpen med barnen!
Kvällen slutade som bilden.
Trevlig helg nu everyone! Vi ses imorgon!

Inga kommentarer: