10 juli 2009

Fredagkväll...

Idag infann sig den där lite extra härliga känslan av fredag. Det sista har det bara rullat på känns det som.
Men nu sitter jag i soffan med ett glas rött och väntar på att grillen ska göra färdigt våran mat. Det har jobbats idag och jag kan tänka mig att fredagskänslan känns extra mycket just idag för att ca 50% av kollegorna idag gick på semester! Man dras med i känslan... Så trots att det har varit skitmycket att göra idag har det varit en rolig dag på jobbet. Jag hade massa energi kändes det som! Härlig känsla... Tyvärr krånglade det såklart lite det sista innan det var dags för hemgång. Men det får bli nästa veckas bekymmer.
Innan jag åkte hem inhandlade jag en ny DVD, med kareokefunktion och två mickar... Nu jäklar ska det sjungas! Det blir för sällan har jag kommit på 1000 gånger den sista tiden. Men nu har en nära vän frågat om jag vill sjuga en sång på deras lilla, söta dotters kalas om en vecka. Det gör man ju givetvis gärna när man får den stora äran! Ska öva i veckan. Thilde som snappar åt sig av ALLT nu kanske också har lärt sig den lagom till det är dags! ;-) Det hade varit lite sött faktiskt att sjunga den tillsammans till lilla Julia...
Thilde sa förövrigt något så gulligt idag, när hon äntligen fick komma nära Busan, våran ena katt. Hon klappade och kramade henne och var helt överlycklig. Då slank det ur henne: "Vad mysig du är Busan... precis som min lillebror"
Föööör gulligt! Tyvärr var jag inte hemma och hörde det live!

1 kommentar:

~~Anna~~ sa...

hihi vad gulligt sagt!