31 juli 2009

Streckkoder...

Ja, idag lade jag ut streckkoder till försäljning på Tradera! Du undrar väl kanske varför...!? Jo serru, man kan samla streckkoder från Nestlés barnmat och få rätt hyffsade premier om man lyckas få ihop massa poäng. Nu var det inga premier jag var så intresserad av och jag skulle heller aldrig hinna få ihop alla poäng innan tiden för det går ut.
Men så märkte jag en dag för ett tag sedan att det fanns en marknad, en stor marknad för svarta och vita streck ;-) Helt sjukt!
Är ni nyfikna på att följa och se hur det går, så har ni länken till auktionen här. Ja och varsågod att bjuda också om du vill...
http://www.tradera.com/Nestl%C3%A9-Nestle-streckkoder--218-poang-auktion_96305446

Nu har Patrik åkt! Han hämtades kl 17.30 och först såg det ut som att de skulle behöva ta två bilar till uppsamlingsplatsen, för de hade Huuur mycket som helst med sig. Massa mat, både kylvaror och torrvaror till 3 gubbar i en vecka... Sängkläder, mängder med fiskeprylar, kläder, frigolitbackar till fiskförvaring på hemresan, osv.
Hoppas att resan upp går bra. De har lite drygt 80 mil framför sig enkel resa och det är nog tänkt att de ska köra i princip nonstop. Det betyder att de är framme imorgon bitti. Antagligen i precis lagom tid till att lägga i båtarna och köra igång med fisket... Det är bara en gissning, men jag tror att jag är rätt nära sanningen.

Inga kommentarer: