5 juli 2009

Slut på helgen...

Vad några dagar går fort - För fort!
Det har varit en härlig helg. Hela lördagen var vi på Borås Djurpark tillsammans med två av mina barndomskompisar och deras fina familjer. Det var mysigt att strosa omkring och bara ta det lilla lugna - bortsett från jagandet av små barn då såklart. Men nu för tiden så ingår ju det när man gör utflykter!
Det var kanonväder hela dagen, lite i varmaste laget kanske. Men skönt att det inte regnade.
Regnet kom nu ikväll istället. Det lät dröja på sig lite längre än vad jag trodde.
Vi trodde redan i morse när vi år frukost på altanen att vi riskerade att bli blöta. Men det gick ju bra.
Det var strax efter kl 19, som dropparna kom. Så idag har också varit en härlig dag med poolbad och bus!
I morgon får det väl bli första inomhusdagen på ett bra tag. Vi får se vad vi kan hitta på.
Jag hoppas verkligen att solen bestämmer sig för att komma tillbaka. Jag har ju just börjat få till lite snygg solbränna!

Så kul kan det vara att hoppa från en stubbe!

1 kommentar:

Evelina sa...

grön & blåhåriga?? Nu vet jag inte om jag vågar låna ut dem till mormor mer ;-) kram