2 januari 2010

2 på 1 dag!

Nu jäklar i min lilla låda har jag fått upp värmen i fingrarna!
I bloggfingrarna och i de vinterfrusna fingrarna.
Vi kom hem från underbara Gekås för en dryg timma sedan. Detta fantastiska ställe, som dessvärre förlöjligats lite efter serien som gick på Kanal5.
Ja, ja, hur som helst så kommer jag fortsätta åka dit och fynda. Idag var siktet inställt på lite födelsedagspresenter. Vi har ytterligare tre förutom Ellioth att gratulera nu i januari, samt två i februari.
Vi hittade lite smått och gott, till bra priser.

Nu har jag varit en sväng på Hemköp också och köpt massa gottigt till kvällen. Lite goda ostar, kex marmelad, päron, oliver, krustader, mm... Jag säger som Maria Montazami ~ "Mums!"
Kom ju på att det faktiskt är lördag idag, det måste man ju fira lite grann...
Publicera inlägg

Inga kommentarer: