1 januari 2010

Nyårslöfte 2010...

Förra året hade jag som nyårslöfte att sluta bita på mina naglar, träna mer och äta mindre godis.
Jag får nog ändå säga att det gick riktigt, riktigt bra!
Naglarna är långa! Jag har blivit instruktör i Skivstång på Frikis och Svettis och som ett led i det har det faktiskt också blivit lite mindre godis om kvällarna. Positivt!

Årets nyårslöfte får bli att vara mer aktiv här i bloggen! Önskar mig själv lycka till! ;-)
Det har ju gått lite si sådär de senaste månaderna. Kan hända att det beror på att man har börjat jobba ordentligt igen och stressen kring det och vardagen.
Nu ska jag ju gå ner lite i tid och förhoppningsvis känna att det finns lite tid över för diverse saker, som behöver göras.

GOTT NYTT ÅR på er alla, så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer: