5 januari 2010

Snurrig...

Ibland är det mycket att hålla ordning på. Tider man inte får missa och saker man inte får glömma att ta med vart man nu ska osv... Ibland blir jag lite tokig på mig själv :-)
I söndags skrev jag ju in mig i bokningskalendern på Friskis, för att jag skulle kunna öva lite på mitt pass ikväll. Det var bara det att jag hade glömt att kolla om det skulle vara något pass i salen den tiden jag hade bokat. Givetvis visade det sig vara så. Jag kom som tur var på det innan jag kom dit. Så det blev en tur till mataffären istället. Det behövdes också!
Imorgon är det lite osäkert just nu om det blir något kalas. Det är ju kul om födelsedagsbarnets pappa kan vara med på kalaset. Just nu ser det ut att bli massor med snö. Det har redan börjat lägga sig en hel del. Så det blir antagligen snöplogning för hela slanten för min kära sambo under morgondagen... Typiskt!
Vi får väl skjuta kalaset till helgen istället...

Nu är det alldeles strax dags för nattning av trötta barn. Sedan blir det en liten fläskfilémiddag med ett glas rött till för att fira det jag inte har en aning om att vi firar idag.. hihi
Men skål ändå!

Inga kommentarer: