24 januari 2010

Shopping

Jag kan nog faktiskt säga att jag inte tillhör dem som gillar att tokshoppa! Men ibland är det riktigt roligt och då får man på gott och ont också mersmak.
Nu på förmiddagen var jag iväg en sväng till Borås för att shoppa lite. Jag hittade lite smått och gott. Svarta blanka leggings, ett svart linne, en vid lite tunnare grön tröja, en svart "kostymväst", en kort stickad boleroliknande kofta samt ett brett brunt skinnbälte. Nu vill jag ha någon snygg skjorta att ha till också...
Hittade jeans till älsklingen också på rean och en kupévärmare till Polon på Claes Ohlson. Hör och häpna, men idag fick barnen ingenting!!!
Jag har lite pengar kvar på mitt presentkort från KappAhl, så jag får ta en kik till i veckan.
Anledningen till den här shoppingturen är att jag och några vänner ska iväg till Göteborg och The Studio nästa helg och bli snygga och fotograferade.
Vi har varit där en gång för 2,5 år sedan. Det var jätteroligt! Så nu ville man ju ha lite snyggt och fräscht att ta på dig.

Nu har vi ätit god vegetarisk lasange som Patrik slängde ihop lagom till jag kom hem.
Lite mys i soffan nu innan uppladdningen börjar inför kvällens träningspass...

Inga kommentarer: