13 januari 2010

En liten, fin bil!

Jag åkte tåg till jobbet idag. Det var verkligen svinkallt att gå från centralen till jobbet. Den sista biten fick jag lätt panik eftersom det gjorde så ont i kinderna av kylan. Patrik och barnen kom in lagom till jag slutade. Det var dags att hämta bilen...
... och nu är den hemma!
Vår nya, lilla Polo. Den var verkligen kanonfin och känns som en sprillans ny bil ju! Kul!
Jag körde den hem från Borås och den var otroligt lättkörd och den har AC, Farthållare och sånt fiffigt, som man inte är van vid på en gammal bil.
I stereon fanns en bonus. Beyonce´s senaste CD!
Nu känns det som att man kommer slippa otrevliga överraskningar på ett tag, även om det aldrig finns några garantier för det. Tyvärr! Det hade i så fall varit värt några tusenlappar till utan tvekan.

Imorgon är det min första halvdag på jobbet - LYX!
Jag ska direkt hem och öva på mitt pass en sista gång innan det är dags för premiären kl 18 i morgon kväll. Kan nog komma att bli lite nervös imorgon. Typiskt att man alltid ska vara ute i sista minuten. Men jag känner mig ändå nöjd med musiken och övningarna. Gott!

Nu är jag jävligt sugen på ostbågar... Men jag ska försöka hålla mig till på lördag!

Inga kommentarer: