17 januari 2010

Helgen är slut!

Är trött i kroppen nu efter mitt Skivstång/Konditionspass. Det verkade omtyckt och jag fick många snälla kommentarer och även lite positiv kritik - mycket bra!
Då vet jag vad jag ska tänka på till nästa gång.

På torsdag har jag tänkt försöka gå på min kurskollega, Carinas pass. Roligt att se hur hon har tänkt inför den här terminen och vilken musik hon har valt.

Annars har det varit en lugn helg. Igår gjorde vi inte mycket. Jag och barnen myste framför Tv:n medan Patrik var på sjön och pimplade.
Vi fick besök av mormor och Bosse, som kikade förbi en sväng med lite lördagsgodis till barnen. Det var toppen, givetvis.
Idag var det morfar som hälsade på istället. Han följde även med mig och tränade. Tyvärr sträckte han sig i vaden mot slutet och kunde inte vara med på hela passet! Typiskt. Men det går ju fler tåg. Han bastade och hade det gott istället. Det är inte helt dumt det heller.

Nu efter lite te och ostsmörgås känner jag mig redo för en ny arbetsvecka, som även den här gången börjar med lite övertidstimmar. Det är sällan lugnt i livet nu för tiden ;-)

Inga kommentarer: