4 januari 2010

Friskis & Svettis...

Igår kväll efter träningen, som lämnade lite go träningsvärk efter sig... satt jag alldeles för länge med att leta och fixa musik till vårens Skivstångspass. Kl 00.30 hade jag satt alla låtar! *gäsp* Ikväll tänkte jag kika lite på konditionsdelen också för att sedan bränna allt på CD. Jag måste ju kunna testa det i salen där jag har bokat tid på tisdag! Jag hoppas verkligen att det kommer kännas bra. För jag börjar få lite tidspress. På torsdag om en vecka köra jag skarpt, första passet på vårterminen!

Om ni är nyfikna på vad det finns för olika pass till våren, så gå in och kika på Friskis & Svettis i Marks vårschema för 2010

Idag har det varit jobb & dagis igen. Första dagen i år. Fullt upp i vanlig ordning... Vi försöker hålla jämna steg med alla högar efter mycket god julförsäljning - det går inte alltid! ;-) Men det är positivt att vi har att göra i dessa tider med så mycket arbetslöshet!

Inga kommentarer: