27 januari 2010

Fortfarande sjuk...

Lillplutten har dragit på sig en ordentlig förkylning, så det har inte blivit något dagis alls för honom den här veckan och kommer nog inte bli heller har jag en känsla av. Dessutom fick jag reda på igår när jag lämnade Thilde på dagis att det går magsjuka. Så hon är hemma med oss nu med. Hoppas verkligen att vi slipper den skiten.

Imorgon ska jag och tre kollegor åka till Göteborg en halvdag för att lära oss lite mer om Inkassohantering. Det ska bli trevligt. Jag hoppas bara att jag själv får vara frisk. Jag började nämligen också känna lite förkylningssymptom igår eftermiddag... ont i halsen och tung i huvudet, liksom lite seg hela jag. Håller tummarna för att det vänder!

Här hemma görs det inte åt så mycket energi, det är synd att säga. Det blir mest soffmys med två gosiga barn! Inte alls dumt på sätt och vis ;-)

Inga kommentarer: