2 januari 2010

Bra morgon

Ja, men det är väl bara att köra hårt från början, nu när jag gått och lovat att jag ska bli flitigare med mitt bloggande.
Idag fick jag lite sovmorgon - det är inte alls dumt. Det sjuka är att det knappt spelar någon roll hur länge man sover, eftersom man är lika trött vare sig man går upp kl 8, 9 eller 10.30 *gäsp*
Idag blev det till 08.30. Patrik stod i hallen fullt påklädd och redo för isfiske några timmar.
Jag är glad att jag får vara inne i värmen, dricka lite kaffe och mysa i soffan med barnen. Just nu äter de varsin smörgås och tittar på Pettson & Findus, som just började i Barnkanalen.
När Patrik kommer hem från fisketuren får vi trotsa kylan allihop och ge oss ut med pulkorna i snön och åka lite. Det kom lite mer snö igår kväll, så nu syns inte gräset längre efter töandet i julhelgen.

Nu ska jag passa på att skicka iväg lite sms-inbjudningar till lillkillens kalas nästa vecka. Han fyller 2 = inte så liten längre!!!

Inga kommentarer: