1 augusti 2009

Vad ska vi hitta på?

Jag sitter och funderar på vad vi kan ta oss för... Jag fick för mig att fixa massa hemma. Men jag kunde ju knappast valt en sämre vecka att bli sugen på det. Hur ska det gå till? Jag kan knappt springa upp på andra våning utan att det blir ett jäkla liv.
När barnen sover är det inte heller så lätt, eftersom det är just uppe de sover och Ellioth dessutom ännu i vårt sovrum.
Det ska det ju bli ändring på i höst, då hans rum äntligen ska bli klart! Men jag vill fixa NU...
Köpa en rejäl byrå till vårt sovrum, så att det går att få undan allt som fortfarande står i sina flyttlådor i väntan på något bättre ställe att ta vägen. Ikea kommer nog få besök av oss till veckan.

Ikväll när barnen har lagt sig ska jag försöka med följande:
~ Dra igenom mitt Skivstångspass, så att jag får lite träning + blir klar nån gång!
~ Rensa skit i källaren och fixa med massa tvätt
~ Laga mat så det är färdigt att värma inför morgondagen.

Ja vi får väl se hur mycket jag får undan!
Nu ska Ellioth i alla fall sova lite middag och sedan får vi nog ta en liten promenad i solen som äntligen visar sig... Jag tror att lite lördagsgodis hägrar för den lilla damen! :-)

Inga kommentarer: