26 januari 2011

Hemmakväll

utan varken film eller godis…

Men med lugn och ro! Sååå gott att få en lugn kväll hemma med familjen efter många kvällar uppbokade det senaste. Allt är kul, men i lagom mängd.

På jobbet går det bra. Idag har vi pratat löner, pensionsförsäkringar,  lite skatt och sånt… Jag kommer nog lära mig massor.  I morgon och på fredag får jag hålla själv i tyglarna igen. Har sparat lite uppgifter, så att jag har att göra. Ler

Ovant att inte behöva stressa alls. Det är i och för sig inte så mycket som gör mig stressad – men så hör jag hör ju till den cooola typen. Cool

2 kommentarer:

\majja sa...

win Live Writer, får kolla upp det programmet. Tack!

Skönt att det går bra på det nya.. :-)

Här har vi haft Riskbedömning igår. Ett långt möte där man fick en massa frågor om hur företaget sköts. Mycket intressant och givande. Folk vågade faktiskt prata och säga en hel del.
Får se om de gör nåt med det nu bara... det är ju en förutsättning för ett sånt möte.

Marie sa...

Jag hörde om dessa möten... Det hade nog varit givande även på våningen under er tror jag och BRA att folk är ärliga!!!