3 januari 2011

Vad gör man?

Åkte till jobbet idag glad i hågen eftersom jag inte kände något av magsjuka…

Vad hjälpte det… efter lunch meddelar Patrik att han inte mår något vidare alls och att jag gärna får komma hem och ta hand om en pigg pojk och halvdassig en tös, som verkar ha fått förstoppning… Gråtande ansikte

Stackars stumpan… Hon skriker för att det gör så ont och hon får panik  om man väl får henne upp på toaletten. Jag köpte receptfri lösande medicin på vägen hem och ber till gudarna att det ska hjälpa.

Nu har hon varit rätt lugn i en timma och bara myst i soffan. Skönt!  Imorgon får vi nog försöka hitta på något. Jag är inte den rastlösa sorten, men jag blir nipprig av att sitta inne såhär många dagar utan att det händer NÅGOT! Jävla kyla med, som gör att man inte vill gå ut. *pust*

Inga kommentarer: