12 januari 2011

Knasig dag…

Jag vill gärna men kan väl egentligen inte berätta för mycket av det som hände eller sas idag på jobbet. Men lite småkul och intressant var det. Såpass intressant att jag på vårt veckomöte idag undrade om det fanns någon vänlig själ som kan skriva ihop nån slags veckoinfo och skicka till mig efter jag har slutat… Haha… Jag vill liksom inte missa fortsättningen…  Men man kanske inte kan få allt!?

Jag tror dock inte att NÅGON kommer ha ens en sekund över till denna viktiga uppgift, då det har varit varsel och det försvunnit några stycken. Jag firar lite extra ikväll att jag ska sluta... Något gott får det bli när barnen somnat…

…om si sådär 45 min hoppas jag! Martiniglas

2 kommentarer:

\majja sa...

Vad nyfiken jag blev nu...!

Marie sa...

vi kan ta det imorgon över Skype :-)