21 januari 2011

Vacuum och P-böter

Vilken märklig dag… Det blev så tomt på något vis…

Sista dagen på jobbet – det är alltid lite konstigt. Jobbat har jag väl inte gjort… Bara bytt plats med min kära kollega… sedan har jag mest glidit runt och snackat med alla.

På lunchen var vi ett par stycken som gav och ut för att äta lite. Jag körde...Parkerade i en liten ficka på Allégatan. Efter att sedan ha varit inne på ICA och köpt godis för 200 spänna till mina andra kollegor, så möttes vi av en p-bot.

Under snön och isen visade det sig att vi hade ställt oss i en Lastzon…Aj aj aj…. Det var den dyraste lunch och godis jag någonsin köpt… Hoppas att det smakade. Blinkar

Lustigt nog hade jag under förmiddagen pratat om att jag måste flytta bilen utanför jobbet, där det bara är 2-timmarsparkering – för att slippa en P-bot sista arbetsdagen…. Så gick det med det!

Eftermiddagen spenderades på de olika våningarna med kramar och hejdå… Fikade med IT och sedan blev jag avtackad av mina närmaste. Fick en fantastisk tulpanbukett och en Finfin klocka… En vit Jetsetklocka!

Tack alla gulliga arbetskamrater! Jag kommer att sakna er såååå. Men vi hörs av!

På måndag blir det nya äventyr!

Inga kommentarer: