16 januari 2011

Tanken som räknas…

När jag har börjat fundera på något så har jag oftast rätt svårt att släppa det.

Som nu med träning…jag har redan i princip planerat vilka pass jag ska gå på om jag tecknar ett kort på Iform… Men än har jag inte kommit alls så långt som att tänka tanken att köpa ett kort… Men OM det nu blir så har jag redan kollat upp vilka pass och tider som kan passa Ler Typiskt mig att lägga ner massa tid på något som inte ens är klart! Men det är väl ett sätt att drömma lite och eventuellt nå sina mål på.

Det kanske kan fungera!?

Först håller jag tummarna för att min kommande arbetsplats gillar att man rör på sig och bidrar med en slant… Om det är så bra, så är det ju bara att tuta och köra!

1 kommentar:

~~Anna~~ sa...

Det är bara att åka upp imorgon direkt efter jobbet och skaffa kort/ autogiro.....tar säkert inte mer än 10 minuter! Inga undanflykter nu hehe