2 januari 2011

Löften

Det där är inte lätt…

Löften är till för att brytas, i alla fall de man ger på nyår. Är de inte redan noga genomtänkta innan nyårsnatten, kan man likaväl glömma dem. Lova något när man är lite smålullig, kan aldrig vara så bra! Ler

Därför tror jag istället, liksom så många andra skriver att det är bättre att sätta upp några rimliga mål att nå!

Jag har funderat lite på mina…

  • Lägga till 1-2 extra träningspass per vecka utöver mina egna jag håller på Friskis…
  • … med följd att jag kan anmäla mig till något lopp i sommar på minst 5 km.
  • Spara pengar! Jag börjar ju jobba heltid och slipper dessutom lägga så mycket pengar på bensin så rimligtvis borde det gå Blinkar
  • Att äta godis bara på lördagar – en klassiker. Jäkligt svårt, men klarar man de första veckorna så kan det gå rätt bra.

Ja försöka går ju alltid!

Magsjukestatus: Ellioth är piggelin men har diarré… Thilde är matt och skakig. Jag har fått lura i henne blåbärssoppa och Ipren med hjälp av hennes Hello Kitty-Memory och ett sugrör! Patrik vilar nu… klagar på orolig mage. Vet inte om det är inbillning än… Det får dagen utvisa…

2 kommentarer:

~~Anna~~ sa...

Vi kan springa ett lopp ihop i sommar :-D

Marie sa...

Jaaa!