1 januari 2011

Kort sammanfattning av min “frånvaro”…

Jag har ju inte ens nämnt här i bloggen att jag har fått nytt jobb… Detta blev klart i slutet av november! Värt att nämna är också att en vecka efter att jag sa upp mig så meddelades det på jobbet om ett omfattande varsel på nästan 20% av alla anställda.  Behöver jag ens nämna att det har varit lite upp och ner nu de senaste veckorna.

Skönt i är det i alla fall att slippa bli berörd – direkt. Indirekt blir ju påverkad av stämningen runt omkring en och ledsen å andras vägnar förstås. Men jag vet ju att jag har något att gå till… Ett jobb på hemmaplan, 10 minuters resväg, lite bättre betalt och jag kommer trots att jag går upp till 100% att få mer tid över. Kan knappt bli bättre. Jag börjar 24 januari.

Det har hunnit med att vara julfest på jobbet med. Det var väldigt lyckat trots meddelandet om varsel precis dagen innan. Taskig timing, men men.

Årets tema: Film

Såhär tänkte jag:

164821_483163577614_569007614_6036431_6905522_n

Det blev en superlyckad kväll, som avslutades på Grand. Jag hade  gott sällskap av “Döden”, “The Joker” och “Sir William Wallace”. Väl där hade bland andra “James Bond”, “Bröllopsfotografen” och “Elle Woods” från Legally Blonde redan värmt upp dansgolvet...Hehe

Jag kommer verkligen sakna alla goa arbetskamrater, bara tre veckor kvar nu…

1 kommentar:

evelina hellström sa...

GOTT NYTT ÅR och grattis till jobbet!!!
kram evelina