31 januari 2011

THE Skivstångs-pass Våren 2011

Igår stack jag till Friskis och testkörde mitt pass. Det kändes riktigt bra! Det återstår att se framåt kvällen om det ger nån träningsvärk. Jag har bara finjusterat lite i musiken. Så ikväll tänkte jag testa att köra skarpt med fotbollskillarna. Spännande! Årets Intervall-del går i Schlagerns tecken… Det gillar de säkert! Cool

Såhär ser låtlistan ut för vårterminen 2011:

Uppvärmning
Mohombi – Bumpy Ride
Eric Craft – Just a Gigolo
Bon Jovi – What do you got
Block 1 Ben
Eminem feat. Rihanna – Love the way you lie
Carrie Underwood – Cowboy Casanova
Block 2 Rygg/Bröst
E-type – Back 2 life
Helloween – Dr Stein
Block 3 Armar/Axlar
Fall Out Boy – Thnks fr th mmrs
Mike Posner – Cooler than me
Sha-Boom – R.O.C.K 2000
Block 4 Golvstyrka
Leningrad Cowboys – Perfect day
Style – Det hon vill ha
Intervall 15 x 45 sek
1. Martin Svensson – Yeah, yeah, wow, wow
2. Dixi – Ta mig med
3. Linda Pritchard – You´re making me hot hot hot
4. Lordi – Hardrock Halleluja
5. Lordi – Hardrock Halleluja
6. Sibel – Stop
7. Peter Jöback – Hollow
8. Shakira – Waka, waka
9. Peter Jöback – Hollow
10. You can´t stop the beat – Hairspray'
11. Eric Saade –Manboy
12. Andra generationen – Hippare hoppare
13.Bruce Springsteen - Ain´t good enough for you
14. Chips – Dag efter dag
15. Dj Trexx – Ting-a-ling, ting-a-ling
Nedvarvning
Jerry Williams – It started with a love affair
Brian Adams – Let´s make a night to remember
Avslappning/Stretch

Det blev snabbt hem och duscha och sedan en tur till Borås Lasarett för att hälsa på mormor. Hon kämpar på och behöver all kraft hon kan få.

Inga kommentarer: