24 januari 2011

Snabbuppdatering

Klockan börjar bli mycket och det har varit en lång dag… Första dagen på nya jobbet och det har gått bra, såpass bra att jag blir lämnad själv i morgon. Ler

Det är visserligen lite flytt mellan kontoren, installation av dator och fix och trix. Bank-ID ska fixas men sedan ska jag fixa det löpande som vi gick igenom idag – om jag minns allt…

Direkt efter jobbet blev det ett snabbstopp i affären, sedan hem och krama familjen för att snabbt ta mig vidare till Dalsjöfors för att träffa mina två “gamla” klasskamrater från gymnasiet och deras små gullungar… Det blir för långt mellan gångerna som alltid.

Nu är det soffan en stund innan vidare flytt till sängen…

1 kommentar:

\majja sa...

Kul att höra att allt har gått bra med det nya.. :)

Trist med avslutningen på det gamla bara, med böter och allt. ;-)

Snygga smiliesar förresten! Så snygga hittade inte jag, vart tog du din kod ifrån?