6 januari 2011

Jag fastnade!

Jag har under hösten hört några stycken nämna den fantastiska svenska serien som gått på SVT. Jag har inte orkat börja följa något, så jag har bara lyssnat med ett halvt öra.

Men så nu, när vi varit hemma här alldeles för många dagar lade en arbetskollega upp en länk till avsnitt 1 av serien på sin Facebooksida!

Nu har jag tittat! På ALLA TIO avsnitten… Tilläggas bör att när SVT sänder en timma så är det alltid en timma – alltså utan reklam, effektiv tid! Detta resulterar ju i att det inte går riktigt snabbt att kolla ikapp…Utan det tar…. En timma per avsnitt.

Snabbt överslag i huvudet säger att jag har suttit 10 timmar och tittat… Jag håller med mina vänner – serien är fantastisk!

Se själva! Om tid finnes… Ler image

Klicka på bilden!

2 kommentarer:

Majja sa...

*haha* jag har bara hunnit med Två!!

Marie sa...

Haha! Tack för tipset... det fick mina dagar att gå, men nu är jag lite ledsen att det redan är slut! :-)