1 januari 2011

Gott Nytt År!

Till alla trogna som fortfarande kikar in titt som tätt, trots att mitt bloggande det sista varit lika med… Noll!

Jag vet inte varför… har bara inte orkar eller haft nån blogglust. Hoppas att den kommer tillbaka. Tror att jag hade detta som ett nyårslöfte förra året och det fick ju bra i alla fall i 10 månader ;-)

Nu gör vi ett nytt försök!

Vårat nyår har präglats av en släng med Magsjuka. Ellioth vaknade 03.30 natten till igår och spydde. Dock bara en gång… I natt var det Thildes tur… 04.30. Hon spydde två gånger… Nu är hon trött och matt.

Undra om det är min eller Patriks tur att spy tre gånger i natt runt 05.30… hehe… Mest en tidsfråga.

I går förmiddag var det en mysig stund på Friskis. Jag och min Friskiskollega Carina hade ett nyårsmix-skivstångspass. Skoj skoj… I spinnsalen hade ledaren kostym och i jympahallen var det glittrigt så det stod härliga till. Får nog jobba lite på det till nästa år! ;-)

Gott Nytt År allihop, hoppas vi ses snart igen!

1 kommentar:

~~Anna~~ sa...

Gott Nytt. Ja hoppas på fler inlägg här :-)