16 oktober 2012

Beach 2013

 
Ikväll ska jag åter igen ikläda mig de rödvita färgerna och peppa ett härligt gäng träningssugna människor tills svetten lackar och tills jag själv antagligen svimmar. För den som är minst träningssugen av oss just precis nu, är nog jag! Efter en förkylning och ett inställt pass förra veckan, så vet jag redan innan att det kommer bli extra tungt idag. Därför är det lite motigt. Men nu när jag äntligen är återställd så är det lika bra att köra på i 190…
Imorgon blir det Body Step och bastu efteråt med Nina och Anna. Det blir mycket trevligt! Sedan är det bara att fortsätta…
Det fylls på med massa go energi på torsdag, så att jag orkar vidare. Likaså i helgen. Jösses, kan nog lägga på lite extra vikt redan på söndag känns det som bara jag tänker på det. Är det nu man ska säga: Beach 2013Here I come!?
 

Inga kommentarer: