30 oktober 2012

Egoboosten...

Jag har nämnt det förut. Men ibland så svävar man en liten extra bit ovanför marken på vägen hem från träningen och det känns sååå otroligt skönt då!
Särskilt en dag som denna när jag helst ville slippa för att få vila bort det sista onda i halsen.
Jag började passet idag med att säga att jag ju borde föregå med gott exempel och att de helt enkelt fick låtsas att jag inte var där... :-)
Med bara lite vikt på stången genomfördes passet och efteråt fick jag lovord från en som deltog!
Hon tyckte att det var så roligt när det kommer så många, att jag är såå proffesionell, att det finns en sån glädje och att jag ser alla! Jag blev smått ställd, men förstås oerhört stolt och glad. Säkert växte jag minst 5 cm på längden också... Får kolla upp det tror jag. Som sagt, egoboost, ett extra schwung för självförtroendet och en del, en liten del av svaret på varför jag fortsätter leda!

Så ja Marie... Ner på jorden igen! *phew*

Inga kommentarer: