27 oktober 2012

Svälja…

Nu har jag varit vaken i en timma ungefär och allt börjar så smått rätta sig till igen. Förkylningen vill inte riktigt ge med sig än och det är fortfarande jobbigt på kvällen och rejält tjockt på mornarna. Kan berätta i detalj, men det blir nog to much information. Det jobbigaste är när det är så där svårt att svälja, trångt med plats så att man riktigt få ta sats. Svälja har liksom aldrig varit så nödvändigt, som när man knappt kan. Som med så mycket annat. Nå väl, det går väl över tills jag gifter mig… Ett flitigt använt citat när jag var liten.

Dagen som väntar är rätt lugn… lite planering inför morgondagen som är betydligt mer hektisk. Säng ska hämtas i Borås och köras till lägenheten, 80-årsmiddag hos farmor och sedan eventuellt träning på kvällen. Det sista hoppas jag löser sig utan mig.  Det mesta sker i Fritsla imorgon, så därför åker jag och barnen till mormor och stannar till imorgon. Blir mysigt.

2 kommentarer:

Nina sa...

Ska jag tolka din hektiska dag imorgon som att du glömt att vi har bvc-träff hos oss kl 10? Jag menar det har ju aldrig hänt förut att du glömt det... ;-)
Kör du pass imorgon eller vad sägs om lite Combat?

Marie sa...

Hela dagen imorgon är hektisk ja.
Tänkte på det nyss att det var träff imorgon! Vi kan väl säga att jag har den nästa gång i min nya lägenhet!
Träna hoppas jag slippa imorgon både pga av halsen och kalas.