26 oktober 2012

This is me!

I går hade vi möte på Friskis. Jag är ju ledare där och kör Skivstång/Intervall-pass om det är någon som har missat det. Skitkul nästan jämt, även om det förstås tar emot lite vissa dagar. Men så får man en otrolig adrenalinkick när alla kör slut på sig och av glädjen man möter i ögon och leenden.
 
Nu gick vi ledare igenom och utvärderade starten på höstterminen och blickade framåt och satte ett vårschema. Det blir nog bra. För min del blev det byte av dag, för att passa bättre in i mitt ”nya liv”. Sedan var det tal om nya lokaler. Skoj med positiva framtidsplaner. Det lät toppenbra verkligen. Bara att hålla tummarna.
 
När jag lämnade lokalen hittade jag den här bilden bland flera andra.
 

This is me! 
Så farlig ser jag väl inte ut, utan att du vågar komma och testa mitt pass!?
 

1 kommentar:

Anders sa...

Åh, skulle bara stå och titta ;)