5 oktober 2012

Ingen vanlig torsdag!

Fullt ös på jobbet. Känns riktigt roligt. Det var längesedan jag hade sånt tempo som jag har haft den här veckan. Massa bollar i luften. Tiden går fort och det är bra. Då kommer man snabbare iväg på roligare saker Efter jobbet.

Hämtade glada barn på dagis och fritids, försåg dem med bullfika, sedan drog jag mot stan. Jag hade äntligen fått tummen ur att boka massage för det sista presentkortet från min födelsedag FÖRRA året. Bättre sent än aldrig, som det ju heter. Det blev en avslappningsmassage och det smetades olja vitt och brett. Haha… Avslappnad blev jag hur som helst och det var en go stund. Vidare väntade ytterligare en go stund. Mat stod färdigt när jag kom dit och sedan var det stora mått av kvalitetstid fram tills det blev fredag. Liiiiite segt idag alltså.

Nu ser jag fram emot helgen, nästan så jag håller på att spricka!

Inga kommentarer: