25 februari 2010

Gardinjakt!

Sitter och surfar runt efter nya gardiner till vardagsrummet. Det börjar kännas lite småtrist att ha uppe jul/vintergardiner med änglar fortfarande. Men då vill jag ju ha något annat att hänga upp istället. De jag hade i höstas är svarta i botten och inte så kul nu när man vill att det ska bli vår.

I köket ska det upp vårlika gardiner - nej, det har fortfarande inte hänt. Våran strykbräda har gått sönder, så jag måste köpa en ny innan gardinerna kan komma upp. Hög tid med andra ord!
Jag hittade jättefina, enfärgade öljettgardiner, som jag direkt lade i min lilla interaktiva varukorg. Där ligger nu gardiner till tre fönster för 776 kr. Som hittat!
Det är bara det att öljetterna är silverfärgade och jag har svarta stänger, så ropa om ni ska till Ikea inom det närmaste! Jag har en liten lista...
Jag har kommit på att jag verkar gilla grönt och limegrönt väldigt mycket... jag fastnar ofta vid de färgerna. Så även här...
Nu ska jag bara klicka på "Kassa" och "Slutför köp" också.

1 kommentar:

~~Anna~~ sa...

Jag älskar grönt!!! Var beställer du?