18 februari 2010

Pust...

Idag slutade jag 12 - hur skönt som helst att komma hem till lite lugn och ro en stund.
Men jag hittade en kuvert från Telge Energi i brevlådan, som var mindre kul att öppna. Jag drömde ju innan jul om en värstingfaktura... Här kom vi Alldeles för nära sanningen! Usch och fy.... Vilken miss!
Vi har haft rörligt elpris hela vintern. Väldigt osmart att inte kontrollera detta. Jag vet inte vad jag ska skylla på mer än att det är så tråkigt och oerhört svårbegripligt. Det blev dyrt...
För de pengarna hade jag kunnat åka till Spanien en vecka och levt gott.
Fan - jag blir förbannnad på mig själv och på den här jäkla vintern. Det är nämligen inte bara mitt fel, som ni förstår... hehe

Har förövrigt plockat ner julgardinerna i köket idag. Det var på tiden! Jag hoppas på att få upp nya ikväll som påminner om att vår och sommar faktiskt finns!

Inga kommentarer: