6 februari 2010

Ikväll smäller det!

Melodifestivalens första deltävling från Örnsköldsvik.
Jag ser nu att det går att "tjuvlyssna" på låtarna på Aftonbladet, men det tror jag nog att jag ska låta bli och satsa på första lyssningen i kväll, även om det inte alltid behöver göra låten rättvisa om kläder och framträdande är tråkiga.
Jag ska i alla fall försöka hålla mig från att klicka på de länkarna!

Snart ska vi gå ut och åka lite pulka. Vi väntar på Patrik, som skulle åka och titta till en fisketävling på en sjö i närheten. Hoppas han kommer snart, klockan går och snart börjar det bli lunchdags istället...
Lika fantastisk väder idag ialla fall, så det ska bli gott att komma utanför dörren litegrann. Jag gissar att barnen kommer älska det, efter två veckor med feber, förkylning och öroninflammation.

Inga kommentarer: