5 februari 2010

Jobbelijobb

Jag låg en bra stund i sängen idag och kände efter noga hur jag mådde, men till slut trots lite halsont och snuva, så tog jag mig upp och ner till duschen!
Det gjorde gott. Lite nässpray och smink på det, så var jag redo för jobbet. Vad skönt det var att bara komma ut. Solen gick upp när jag var halvvägs till jobbet. Det var såååå vackert att se alla snötäckta granar, som lystes upp av en lite lätt rosa morgonsol. Man ville bara stanna och sitta och titta en stund.
Tyvärr brukar man ju ha lite bråttom på morgnarna, så detta hans såklart inte med.
Det gick i alla fall rätt bra att jobba och det var trevligt att vara lite social. :-)
Nu känner jag mig mycket piggare.

Om några minuter väntar utegrillad fläskfilé! Patrik har stått inne i växthuset och grillat... hehe
Det ska bli sååå gott!

Inga kommentarer: