20 februari 2010

Kommentarer...

Jag verkar inte kunna kommentera på blogger... Jag har flera vänner som använder den här sidan, men där kan jag inte lämna något avtryck. Det verkar inte som att jag stannar inloggad på mitt konto. Väldigt skumt!

Jag hade önskat mig sovmorgon idag. Men på grund av den jävla snön, så blev det inte så.
Älsklingen blev inringd kl 06.00 och stack iväg för att ploga och skotta... Han är inte hemma än.
Det har kommit ca 30 cm i natt, vilket gör att man helst håller sig inomhus. Min mamma ringde innan. Det var tänkt att vi skulle fira hennes födelsedag imorgon, men eftersom hon inte vågar sig ut på vägarna för att handla så tar vi det en annan gång.
Lite skönt eftersom jag tänkte ge mig ut idag och leta efter present idag... Så imorgon hade jag fått gå på kalas presentlös. :-)
Hoppas dock på att våga mig ut innan kvällen, för jag är sugen på räkor ikväll till Melodifestivalen och det har vi inte hemma, tyvärr.
Jag har stora förväntningar på kvällens deltävling. Göteborg brukar kunna leverera. Jag har själv varit där två gånger när den slutliga vinnaren har tävlat där. Fame och The Ark! Bra deltävlingar båda gångerna.... Så upp till bevis Göteborg! Skiter det sig hoppas jag kunna tröstäta ett rejält lass räkor!

Inga kommentarer: