27 februari 2010

Magsjuka light

Nu har den gått över tre av fyra här hemma, bara Patrik kvar. Jag kände mig lite olustig igår kväll efter att vi hade ätit, så när Patrik gick upp och lade sig, så stannade jag kvar i soffan. Det gjorde jag hela natten.

Jag sov rätt så oroligt och ibland hörde jag jubel från kommentatorerna i curling. Sveriges damer tog guld i natt… KUL!

Ellioth kom ner och gjorde mig sällskap 05.50… 40 minuter senare spydde jag, första och vad det verkar också enda gången – skumt!

Tur såhär i efterhand att jag tackade nej till att leda Skivstången idag på morgonen. Jag har lyckats få en egen ersättare till mitt pass imorgon kväll, eftersom jag antagligen kommer svimma om jag kör då. Jag är lite matt i kroppen!

1 kommentar:

Victoria (matplatsen/bloggfamiljen) sa...

Tack för kryapåsig hälsningen!!! har precis kvicknat till lite så förhoppningsvis hinner jag se melodifestivalen. Hoppas du mår bättre!!

Stor kram
Victoria (matplatsen)